Mobile Future

Algemene vragen

Ja onze winkel met showroom en service center is gelegen in Rotselaar, dicht bij Leuven.

Mobile Future
Stationsstraat 180/5
3110 Rotselaar

Openingsuren:
Dinsdag tot vrijdag van 10-12 en van 13-18u
Zaterdag van 10-12 en van 13-16u
Zondag en maandag gesloten

Ja we hebben verschillende modellen en merken staan waarmee u een vrijblijvende testrit kan doen.

De meeste herstellingen zijn klaar tussen de 1 en 3 werkdagen indien we de onderdelen op voorraad hebben.
 
Indien we de onderdelen niet op voorraad hebben dan wordt de geschatte levertermijn gecommuniceerd naar de klant.
 
Als u van ver komt dan kan u ook wachten terwijl we de herstelling uitvoeren. Dit kan enkel op afspraak.
 
Voor het herstellen of vervangen van banden kan u meestal ter plaatse wachten op de herstelling.

Ons bedrijf doet zijn best om je binnen 24 uur een prijsopgave te sturen. Bij grotere projecten kan het iets langer duren om een offerte te ontvangen, omdat er meer factoren zijn om rekening mee te houden en er meer werk in het opstellen van de offerte gaat zitten. Onze techniekerds zijn experten die bij elke stap met je communiceren. We werken efficiënt zodat je reparatie of verbouwing snel en met hoge kwaliteit wordt uitgevoerd.

Wij hebben een betaalterminal. U kan betalen met bancontact en alle andere gangbare kredietkaarten. Cash is ook mogelijk.
 
De aankoop van een nieuwe e-step kan ook betaald worden met ecocheques van Sodexo, Edenred of Monizze.

Bij de aankoop van een e-step krijgt u steeds een factuur.
Voor een herstelling is dit ook geen probleem. Gelieve dit wel op voorhand te communiceren.

De garantie op een nieuwe e-step is 2 jaar (1 jaar op de batterij)
Op herstellingen geven we 1 jaar garantie.

Ons service center is in Rotselaar, op 5 minuten van de E314 afrit 21 Holsbeek.

Mobile Future
Stationsstraat 180/5
3110 Rotselaar

Ja we hebben regelmatig demo toestellen die verkocht worden aan een lagere prijs.

We nemen ook steps over die we dan volledig in orde brengen.